середа, 8 березня 2017 р.

Урок-зустріч у 3-му класі

Урок-зустріч.
Тема. Поезія наших земляків .
Загальнопізнавальні цілі :ознайомити учнів з поезією наших земляків Г.П. Хорташко , Л. М. Гій ; вчити дітей писати вірші, підбирати слова для змісту і рими вірша ; збагачувати словниковий запас школярів ; розвивати творчість , мовлення , інтонаційне читання ; виховувати              любов до поезії , гордість за наших земляків .
Обладнання: роздатковий матеріал , малюнки , розсипанка,
маски зайця, осені , зими , розрізані картинки .


ТСН магнітофон .

Хід уроку

І. Організаційна частина .
Урок наш незвичайний ,
Гостями він багатий .
Тож привітаймо щиро всіх ,
Хай буде успіх для нас усіх .
ІІ. Актуалізація опорних знань .
-        Діти, сьогодні ми помандруємо з вами у світ поезії .
-        Що ж таке поезія ?
-        Кого ми називаємо поетами ?
Завдання . З’єднайте прізвище з ім’ям відомого поета .
Дмитро                              Українка
Леся                                    Костенко
Ліна                                     Білоус
Тарас                                   Тичина
Павло                                   Перелісна
Катерина                             Шевченко
- Молодці , справилися із завданням .
- Діти , як ви думаєте , що потрібно , щоб написати вірш ?
От ми сьогодні на уроці спробуємо скласти вірш із слів розсипанки . Але нам потрібно поділитися на команди за розрізаною картинкою .
Завдання Відповідно , за картинкою осені складає команда віршик про осінь .
Осінь прийшла ,
дари принесла .
Яблука і сливи ,
кетяги калини .
- За картинкою зими , віршик про зиму .
     Зимонька їде
      на білих санчатах.
      Радості буде
       в дитячих оченятах.

ІІІ . Ознайомлення із творчістю місцевих поетес .
- Діти , вам знайомі вірші Г.П. Хорташко із збірки «Вишиванка для Романка»
Читання в дійових особах
- Знайдіть вірш про зиму і прочитайте в дійових особах .
( Чому в зими білий колір )
- про осінь ( Зайчик і осінь )
Знайомство з поетесою Г.П.Хорташко
- Діти , сьогодні у нас в гостях поетеса із с. Войславичі Г.П.Хорташко , і ми запрошуємо її до слова .
Гра «Мікрофон» ( діти дають запитання поетесі)
-        Коли ви написали свій перший вірш ?
-        Чи памятаєте цей вірш ?
-        Що надихає вас на написання віршів ?
-        Про що вони?
-        Нам дуже подобаються ваші вірші , вони легко запамятовуються , вони веселі і доступні . Послухайте їх з уст дітвори .
Декламування віршів Г.П.Хорташко учнями
Робота в парі
Завдання Завершити рядки вірша , використовуючи слова для довідок

Ми зробили з татом  ….
Для пташок : горобчиків , ….
І на гілці черешневій ….
І пташок на частування …
( почепили , синичок ,запросили .годівничку )

Прилітайте любі …
Зеренця смачного ….
Скоро зимонька вже лютая …
Снігом земленьку укриє ….
( Поклювати , прибуде ,пташенята , скрізь-усюди)

Та не бійтесь ви , що будете …
У зимові дні морозяно- …
Я щодня зеренця буду …
Щоб і взимку вам хотілося …
( співати ,холодні , насипати , голодні )

-        Діти зачитують вірш .
А вірш цей написала Л.М. Гій
І ця поетеса є у нас в гостях , запрошуємо вас до слова .
Гра «Мікрофон»
-        Про що ви найбільше любите писати в своїх віршах ?
-        Як появився ваш перший вірш ?
-        Один із віршів Лідії Миронівни про шкільне життя
«Оля і тополя»
Ланцюжкове читання вірша учнями .
Завдання Скласти план до вірша
-        На скільки частин за змістом можна поділити вірш ?(3)
-        Про що йдеться в першій частині ? в другій?
Орієнтовний план
1.Сумна Оленька .
2.Порада тополі .
3.Радість дівчинки .
Творча робота.
Робота в групі
Завдання . Змонтувати мультфільм за змістом вірша (Діти приклеюють малюночки в кадрики)
1група – вірш Г.П.Хорташко
2група – вірш Л.М.Гій
ІV. Підсумок уроку
-        Чим цікавий для вас був урок ?
-        Чи подобаються вам вірші наших поетес ?
-        Хто хоче бути поетом ?
-        А можливо хтось вже тепер пише вірші ?
-        Ми щиро дякуємо нашим поетесам , що завітали до нас на урок . Бажаємо Вам бути здоровими , творчих успіхів Вам .
VДомашнє завдання
Вивчити один із віршів поетес.

Немає коментарів:

Дописати коментар